İki aylık aşıda gaz kabızlık sorunu yaşayan oldu mu diğer aşılar da aynı şekilde mi geçti bebeğim iki aylık aşı oldu ve çok huzursuz kaka yapamıyor hep aynı mı olur diğer aşılar da sorunu yaşayan varsa bilgi verir mi çok stres yapıp bebeğimi öle gördükçe üzülüyorum diğer aşılara gitmek istemiyorum