Akrepkadini canım merhaba benim bebeğim 4aylıktı diş belirtisi senin dediğin gibi oldu ve 10gün içinde beyazlaşma oldu sonra dişi çıktı şimdi 7aya girceğim alt dişler bitti üst dişlerin sıkıntısını yaşıyorum onlarda patladı damağını deldi emziriyorsan bol bol emzir ve ara ara calpol ver eline havuç elma ver gözetim altında ol tabikide ama ben hiç diş jeli kullanmadan atlattım ilk bebeğim tecrübem bu kadar umarim yardımcı olur