tugba_bilgin 11 aylık oğlum dün gece akşam aniden ateşlendi salyasi akmaya başladı bı yardımcı olur musunuz lütfen ateşi 38.3 den yukarı. Çıkmadı. Aniden cikiyo sonra iniyo ateşi bilgi verebilir misiniz
tomvejerry tugba_bilgin Bir bilgim yok üstte kalsın ama Osman Gönülal diye bi doktor var belki bilirsiniz diş ateşi diye birşey yok diyor ne kadar doğru bilmiyorum bu konuyu bende merak ediyorum
CaninannesiCemre tugba_bilgin 37 ve küsür demişti bize doktorumuz ve de en fazla dişten kaynaklı ise 3 gün sürer demişti
tugba_bilgin tomvejerry a hiç duymadim ama halı yok. Salyasi çok akiyo ateş gelince. Kötü oluyo gidince biraz kendine geliyo geziyo oynuyo falan birde. Arada bı öksürük
tugba_bilgin gencmom_ bende. Google ye sordum oda ona benzer soyledi 38.5 altı dış dedi birde isal olmaması lazım diyo bizdede isl yok
tugba_bilgin CaninannesiCemre gooleye baktım dış atışı olursa en fazla 38,5 olur diyo birde isal olmaması lazım diyo. Bizdede 38,3 en fazlası birde isal yok sadece halsizlik var. Ateş olduğu zaman daha çok halsiz oluyo iştahı falan yerinde sayılır normalde de az iyen bı bebek napcabi bilemedim
bendis Oğlumun ateşi 37,5 larda inip cıkıyordu 4,5 aylık, diş mi viral bişey mi emin olamadık doktoruna bilgi verdim. Doktor diş yüksek ateş yapmaz 38 i görürseniz getirin demişti.
fatmaktoprakci bendis bizde 5. Aya girdik 3 gün önce bebeğim bi anda ateşlendi 39 u gördük ılık duşa soktum bi tık ateş dengeledi hemen acile peki ne oldu acile gittik 36,5 eve geçtik sabaha karşı yine yükseldi hemen calpol verdim soydum ayak ve kol altına ılık bez koydum öyle düşürebildim bu ara salgın çok kötü
bendis fatmaktoprakci çok üzüldüm çok geçmiş olsun. Simdi nasılsınız? Salgından dolayı mı dişle ilgili değil sanırım doğru mu anladım
fatmaktoprakci bendis doktor diş dedi ama ayını söyleyince hiç bi belirti yok sürekli elini ağzına götürmesi dışında 😂 birazcıkta salya var tabi
tugba_bilgin bendis çok sağolun düşündünüz için çok teşekkür ederim 😍 disden dolayı galiba çünkü. 24 saat sürdü. Ateşi. Salgın olsaymis kolay kolay dusmezmis. Şuan ateş yok. Biraz huzursun iştahsız mama hiç bı şekilde icmiyo. Bende. Süt vermeyi denedim. Onuda içmedi ama uykusunda deniycem birde. Zaten günler sonra 1 yaşına deyiyo süt için sorun olcani düşünmüyorum bilmiyorum tabi doktoruna da sorcam tabikide