Gercekten mental olarak cok yorgunum, 8. Ayın içindeyiz, ilk kez uykuyla imtihan olutypruz saa tbası kalkıyor, artık eşim bakıyor ben sadece emziriyorum cok ağladıgında, başım dönecek gibi oluyor basım bi tuhaf oluyor siZdede böyle mi 8. Aya girdiğinden beri böyle atak çok fena