Merhaba kizlar 27 aylık kızım annemlere tatıle geldik 1 Aydır biraz fazla çıkolata ve süt /kakaolu süt tüketti 4 gündür büyük tuvaletini yapamıyor ve ıkınırken acı çekiyor neden olabilir doktora goturmelimiyim bilemedim 15 güne kadar normal dıyorlar ama normal de çok fazla tuvallete gidiyordu sizce neden ve ne yapmalıyım