7 günlük anneyim hanımlar. 27 yaşındayım isteyerek bebek sahibi olduk binlerce şükrettim. Ama şuan duygularım çok darmadağın. Sürekli dalıyorum, iştahım yok ve sürekli geleceği düşünüp napacağım ben diyorum. Etrafımda annem babannem eşim hepsi var ve ev işi derdim yok. Sadece sürekli emzirdiğim için bile ağlamak istiyorum. Mutluluk duygum da fazla ama gelecek kaygısı aklımdan gitmiyor. Hayatım bitmiş gibi bir his istemsiz benimle. Ay ne olur geçecek deyin. Ne zaman geçiyor? 🥹