Hem yürüme anlamında ya da emekleme anlamında gerilemeye sebep oluyormuş hemde ayak ucuna basarak hızlı gittiğinde kafasına darbe alacağından dolayı kafa travmasına sebep oluyormuş ben hiç almadım ama çok araştırdım hani rahatlarım belki diye ama benim rahatlamam onun sağlığından önemli olmadığı için bindirmeyi düşünmedim 9 aylık suan ayağa kalkıyo yürümeye ramak kaldı