Merhaba kızlar o kadar yoruldum ve tükendim ki belki benzer şeyleri yaşayan vardır diye buraya yazmak istedim. Kızım 2 yaşımda. O kadar hareketli bir bebek ki etrafımdaki bir kaç kişiden kız çocuğu olarak uzun zamandır bu kadar hareketlisini görmemiştim diyenler oldu. Otobüste, dolmuşta durmak oturmak istemez. İnip yürümek ister. Bunun olmayacağını söyleyince de o kadar ağlar ki etraftaki insanlar bir şey oldu sanar. Bu arada dışardaki insanları pek takmazdım son zamanlar da takar oldum çünkü bakışları hatta gelip akıl vermeleri beni bıktırdı. Kızımı ayakta gezerek sallıyoruz o şekilde uyuyor. Memeden sonra başka bir şekilde uyumayı kabul etmedi. 2 saat ayakta sallıyorum oturunca uyanıp kalk kalk diye ağlıyor. Banyo yapmaz su dökünce kıyameti koparır. Bezini değiştirmek istemez. Örnek veriyorum lokanta da yemek yiyoruz kendisi yemek ister. Küçük bir tabağa gönlü olsun diye koyarım yemeği ve veririm. Tabaktakileri yerlere fırlatır. İnanın nerden kimden gördü bilmiyorum. Yere inmek ister indiririm lokantanın içinde 1 yıldır yürüyen kızım emeklemeye başlar. Hatta uzanıp uyuyor numarası yapar. Saç toplatmaz. Birisi o gün bana diyorki saçını topla gözüne giriyor yani sanki ben akıl edemiyorum. Toplatmıyor işte ne yapabilirim. Yolda başı buyruk gider asla dinlemez, el tutmaz. İstemediği bir şey olunca saçımı çeker. O kadar canımın acıdığını anlatıyorum ama şiddetini arttırarak devam eder. Bebeği böyle olup sonradan düzelen akıllı uslu olan var mı? Yoksa hep böyle mi gidecek. Şimdi diceksiniz ki bebek bu hepsi normal. Haklısınız normaldir belkide ama ben çok tükendim. Çok yoruldum. Gurbetteyim tek bakıyorum. Eşim yoğun çalışıyor. Çok uzun oldu biliyorum. Okuyan herkese teşekkür ederim.