Busraab Kızlar dün oğlum 18. Ay aşılarını oldu bi ağızdan iki koldan ama arkadaşlarımın cocukları bacaktan ve ağızdan olmuş benimde kafama takıldı biz niye kol diye koldan yapılan var mı biraz rahatlıyım sorun yoktur heralde
Feyzosumunannesi Busraab Benim kızım iki bacak ve ağızdan oldu. Bu yapan hemşireye bağlı korkmayın sıkıntı yok