8 ay z20 günlük bebeğim 7 buçşua doğru kalkar. On buçukta falan uyuturum bir daha. Sonra da öğlen 3 gibii uyuturum bir daha. Ama bu benim planım. Bazen yarım saat uyur kalkar bazen 2 saat uyur asla düzenli değil uyutmak zaten çok uzun sürüyor. Tek istikrarlı olduğumuz akşam 8 de yatağa gideriz buçuğa doru uyur. Bu ara üstten iki dişi çıkıyor belki ondandır