Oyku2019 norml idrar temiz cikiyor kulturde ureme oluyor.doktor yanlistir dedi tekrar verdik tekrar ayni cikti.gorulen mikrop az gozuken hastane mikrobuyms.idrarda cikmayip kultirde cikabilir mi.bugun sonda ile kultur aldi
beyza50_ Oyku2019 benim bebegimdede aynısı oluyor idrarda cikmiyor ureme oluyo 2 kere verdim 3. Yu istedi şimdi baska doktordan randevu aldım pazartesi arada idrarda sarilik oluyo bide sanki ikiniyor gazdan mi idrardan bi anlamadim
beyza50_ Oyku2019 sonucunuz çıktı mı acaba banada haber verirmisiniz çok endiseliyim bebeğim 2 ayliik
Oyku2019 beyza50_ Evet cikti sonda ile alinan ornektede kulturde ureme cikti ama yine normal idrarda cikmadi :( yarin gostericem sonucu ama yatis olur demişti insallah olmaz
Oyku2019 beyza50_ evt cok zor bende hic istemiyordm kan testi de yapilmisti crp si negatif oldugu icin yatis vermedi antibiyotik verdiler
beyza50_ Oyku2019 bende bugün verdim sondayla idrar yine temiz tekrardan geçmiş olsun inşallah hemen atlatır
beyza50_ happybabe23 teşekkür ederim idrarinda sarilik ve koku vardı bide çişini yaparken agladini farkettim ben gazından zannettim ağlarken altini actim çişini yapti sustu ondan anladım