Kızlar ben tüp bebekle bebek sahibi oldum embriyo kirasını en son 31 aralıkta Ödemişiz bu sene aramadılar kira için ama ben numaramı değiştirmiştim unutmuşum gerçi sonrasında defalarca hastaneye gittim yeni iletişim bilgim sistemlerinde vardır eşimi de arayan olmadı sizce kafalarına göre eski numarama ulaşamadılar diye imha etmiş olabilirler mi fikri olan yaşayan bu durumu var mı