Herhalde anne olmadan önce böyle bir başlık görsem çok saçma bulurdum ama ben ciddi ciddi böyle düşünüyorum ve üzülüyorum😔 bebeğim 35 haftalık doğdu 10 gün kuvözde kaldı. Doğar doğmaz meme tutamadık maalesef sadece biberonla besleniyordu. Şimdi 2 aylık ve yaklaşık 1 buçuk aydır sadece emziriyorum. Ama evine geç geldi, mememi geç tuttu. Sanki bağ kuramadı benimle. Bilmiyorum bu aylarda bebekler duygularını belli eder mi ama benim bebeğim hep mutsuz görünüyor sanki ya durgun ya ağlıyor😞 huzurlu ve gülümserken görmüyorum sesimle sakinleşmiyor beni hala tanımıyor sanki. Ne zaman bana gülümseyip benim sesimle sakinleşecek beni ne zaman ayırt edecek?😞