Elifzelis zamanı gecmediyse kesinlikle yaptırın. Mesela biz yaptırdık ama yine de rota oldu. Aşı sayesinde sadece ilk 2 gün kötü gecti doktor aşısı olmasa böyle 10 gün sürüyor aşıdan dolayı yatırmıcam dedi gercekten de 3. Gün pat diye kesildi. Allahım korusun. Aşının amacı geçirmemek oldu da bizim gibi yakalanırsa hafıf atlatması zaten🤩