Naiba Merhaba, 2 haftalık olduk bugün, meme emiyoruz şükür ama biberondayken boğazına kaçıyor süt korkuyor ve panik oluyorum çok, başına gelen var mı ? Ve nasıl başa çıktınız? Bu arada biberon marka olarak avent yenidoğan kullanıyorum .
NurrC Naiba daha yutmayı ve nefes kontrolünü tam öğrenmemiştir canım. Çok yatık emzirme biraz dik olsun ve arada çıkarıp nefes almasına müsade et.
Naiba NurrC Teşekkür ederim, zamanla olucak umarım. Çünkü daha emerken 3. Yudumda kendinden geçiyor. Beni de panikletiyor :)