Bebeğim 11 aylık oldu . Normalde gayet güzel yemeğini yerdi iştahı da çok yerindeydi. Bı kaç gündür resmen savaşıyor benimle kaşıklar yemekler hava da uçuşuyor 🤦🏻♀️ yılbaşında 2-3 haftayı hasta geçirdik normalde takilmam yemek yememesine ama bı öğün yemese ertesi öğün güzel yerdi şimdi baya karmasiklasti durum tavsiyesi önerisi olan var mii kizlarr ☹️