Selam anneler.. Nasılsınız?? Ben her gün farklıyım. Ne yapacağımı bilmiyorum:) hem heyecan hem mutluluk hem kaygı annelik çılgınca.. Herşeyi dert ediyorum. Uyusa ayrı uyumasa ayrı kakası gazı uyurken tuvalet yapmaması. Gündüz çok uyuyor endişeleniyorum ama uyuyarak büyür derler bilmiyorum Allah’a emanet.. Evde bebemle tekim vakit nasıl geçecek ne zaman büyüyecek. Yarın 40 ını yapacağım .. Güzel kızım büyüyor inşallah gelişimi iyidir. Sütüm tazyikli emerken çok sorun yaşıyor bende yatarak emziriyorum ama sanki daha verimsiz oluyor.. Bazen o kadar ağlıyorum ki sütüm kesilir diye de korkuyorum ama bazende çok şişiyo göğüslerim emzirmeyi sevmiyorum.. Sadece yavrum için mecburum o iyi olsun. Ah ahh sizde ne var ne yok