Annesevval canim süt moral bizmaya gelemiyor bence bende ne zaman azalıyor galiba desem az geliyor içini ferah tutman lazım kendini iyi hissetmeye bak iyi hissedecek şeyler yap .bu yazıda okumuştum emzirirken sütun akışını hayal edin oh ne güzel iciyor ne guzel geliyor sütüm şeklinde hep olumlu şeyler dusunecekmissin .bende elimfen geldiği kadar denemeye çalışıyorum.bilmiyirum ama büyüdükçe bebekler daha seyrek emzirilebiliyor mu 4 saat çok az geldi de bana