Kızlar bebeğimle hasta olduk ama iyileştil bir hafta geçti üstünden bebeğim iki gün boyunca halsiz bir şekilde uyudu ateşi çıktı doktora gittik çok gazı var dedi değeri yüksek dedi kakada kan var diye bir gece hastanede yattık antibiyotik verdiler tek doz makatta çatlak varmış çıkardılar sabah.şimdi bu crp değeri kafama takıldı yüksek mi internette korona yazıyor bide dünya sağlık örgütünün açıklamasını gördüm bana gene bi şeyler oldu içim rahat değil bebek iki aylık bu arada o kadar üzülüyorum ki küçücük daha