Kızlar Allah rızası için bana bir öneride bulunun ya 2 gündür ateşleniyorum antibiyotik ve parol içtim bugün 37lere düştü ateşim ama göğsümdeki şişlik geçmiyor bebeğim emiyor sağıyorum sıcak su tutup masaj yapıyorum ama bir türlü geçmiyor aile hekimi geçmezse hastaneye gitmen lazım yatış yapılabilir vs dedi korktum nolur fikir sunun bana