sevo05 benim doğumdan önce çok nadir, yılda bir kez vertigo atağım olurdu. Bir tane betaserc ile hemen düzelirdim. Doğumdan sonra uykusuzluk ve yorgunluktan bir ayda dört kez oldu. 1-2 ilaç içince geçti. Süte geçti mi bilmiyorum ama kızıma annelik yapabilmek için kullanmak zorundaydım☹️