Asyamomm Anneler lütfen şu kahrolası gaz için en etkili damla nedir deneyimlediğiniz? Bebeğim 51 günlük, kıvranıyor resmen cocuk benimde huzurum kalmadı. Ne yapayım da rahatlatayım nolur akıl verin sap simpleks bi işe yaramadı. Başka ne alabilirim
NaimeYilmaz Asyamomm Merhaba, Bize de o fayda etti. Baya damla denemiştik. Saatini bile şaşırtmadan vermek lazım. 10.günden sonra fayda gösteriyor genelde. Ama gaz olayını tamamen bitirmedi. Ek olarak probiyotik (NBL) kullanmaya başladım. Gaz damlası gibi saatli ve düzenli kullandım. Damla bitince her şeyi kestim. 2 gün sonra mucizevi bir şekilde bitmişti her şey. Size de fayda olur belki probiyotik.🙏
Leyya2 Asyamomm geçmiş olsun canım şidettle Tavsiye ediyorum NURSE HARVES şurup olanından alın damlası değil
Deletedmom812 Bizde de maflor damla çok işe yaramıştı canım ama ne olursa olsun 3. Ayın sonunda bitti bizim çok zor Allah sabır versin
doruk33 Asyamomm Bence Maflor çok düzenli kullanırsanız aşırı rahatlar benim hayatımı kurtardı diyebilirim sizde tane kimyon için bebeğinizin rahatladığını göreceksiniz