Merhabalar ilk kez nebülizatör kullanıyorum ama doktor söyledi zaten. Dün akşam çocuğa verdim çok öksürüyor içine ventolin koydum onu da doktor vermişti. Ama nromalde gece öksüren çocuk 2 kaatı fazla öksürdü sanki. Ama nebülizatör verdikten sonra ilk kez balgam çıkardı. Böylr mi oluyor normalde de yani fazla mı öksürtüyor. Bilsem yatmadan çok daha önce verirdim 🤔