[silindi] tatlibiranneo Hayda o seçeneği görmedim 😀😀 instada o seçenek yok çünkü biraz önce orada yaptım bu tabloyu
PearlyTales_ Gul_anne Hayır. Hesap kullanmak istediğim için açtım ve aklıma gelen ilk buydu eğlence amaçlı açtım
PearlyTales_ birbebekmasali Hay maşallah 😂😂 biri de çıkıp desin ki yiğitçe hepsini yaptım be pişman değilim birdaha olsa birdaha yaparım sjdnd😂
_xAzrax_ PearlyTales_ 3.Kimseyi aldatmadım PearlyTales_ 9.Mekandan ıslak mendil stoklamadım PearlyTales_ 11.Asansörde tekken saçmalamadım Bunlar dışında hepsini yaptım dkdkkskskdk
Laden PearlyTales_ 3-6-9 hiç yapmadım. Birini telefondan işletmeyen var mı ya? Zamanında sırf bunun için kontör alır dakika yapardım ben çok zevkliydi😂
PearlyTales_ Laden Zamanında bende cok yaptım 😂eğlenceli oluyor nedense küfür edip kapatıyorlardı sjsjdnd
Laden PearlyTales_ arayacak birini bulamayıncada kafamdan numara sallar onları işletirdim. Ama yaşlı amcalar çıkıyordu şansıma😂😂