Merhaba kızla kızım 23 aylık emzirmeyi 1 hafta önce sonlardik azaltarak sonlandırdık sağ göğsümde hiç ağrı olmadı sagmadim ama sol göğsümde ilk 3 gün süt baya doldu ağrı oldu elle rahatlayacak şekilde boşalttım ağrı yapmadığı için diger günler hiç sağma yapmadım şuan sol göğsümde elime 2-3 tane kitle geliyor bu normal mi geçici bişey mi bilgisi olan varsa yardımcı olursanız sevinirim