Ahsenduru111 Lütfen kötü yorum yapmayın hemen etkileniyorum çünkü Kızımı 17 ay emzirdim kestim sonra şun 2 yaş 8 aylık bugün sadece çok hafif sıkmamla beyaz birley geldi çok değil nokta kadar hangi bölüme gitmeliyim
yenianne01 Ahsenduru111 kötü yorum yapılacak ne varki☺️ Gayet normal süt hormonlarınız hala çalışıyor sonuçta bazı bayanlarda kesilsede süt beyaz akıntı gelemiyor …Aklınız takılıyorsa hastaneye gidebilirsiniz yanlış hatırlamıyorsam arkadaşımında başına geldi kadın doğuma gitmişti
Ahsenduru111 yenianne01 çok teşekkür ederim genelde hep kötü yorumladılar çok korktum kadın doğum bakıyor demi