Bebegim kakası yeşil ve sümüksü yapıda.Kaka testinde cok fazla lökosit çıktı.Öncelikle enfeksiyon denildi ve antibiyotik kullandık 10 gün süreden sonra gecmeyince süt alerjisi olabilir denildi ve süt ürünleri tüketmedim fakat inek sütüne alerji testi yapıldı ve sonuç negatif çıktı. Bebegim 2 aylık hergün çok huzursuz sürekli ağlıyor bu durumu yaşayan anneler var mi lütfen yardımlarınızı bekliyorum