tultanhanim merhabalar, yarın 18. Ay aşıları ve muayenemiz var. Kg hakkında bir tahminim yok. En son 11 falandı. Elimde 6 numara baby turco bezler var. Memnunum ama sanki sıkıyor gibi geldi. Oğlum kilolu yada toplu bir bebek değil, 7 numara da alsam kocaman olur sanki. Fikir amaçlı sordum.
Tuvalet eğitimi vermek istiyorum ama onu da nereden başlayacağımı biliyorum.
Biberonu 11 gün önce, emziği de 2 gün önce bıraktık. Herşey üst üste gelmesin, onu da zamana bırakmak istiyorum. Etraftan çok laf eden oluyor tuvalete tut, alıştır diye. Çok baskı yiyorum. Dertliyim 😄