Arkadaşlar merhaba bebeğim 4 aylık 3 aylık olana kadar her ay en az 750 en fazla 1300 gr gibi kilo aldı .Şu an 4 aylık 6600 gr 3 aylıkken de 6600grdı bu ay içersinde 3 gün hastanede yatıp antibiyotik tedavisi aldık ishal oldu 2 haftada anca toparladı.Doktor ve ebe ayına göre kilosu iyi dedi 1 hafta geçti tam 4 aylık oldu bugün tartıldı yine aynı kilosu kilo almıyor ama kilo da kaybetmiyor. Sütüm yetmese bu çocuğu 1 ay yaşatamazdım herhalde napmam gerekiyor neden böyle oluyor çok üzülüyorum