Bebeğim 13ay 9 günlük. Günde 2 uyku yapıyor. Ama uykuya hem direniyor hemde kısa kısa uyuyup kalkıyor. Gece de çok sık uyanıyor (ve emzirdiğim için diye düşünüyorum) yani tek uykuya geçmek için erken gibi bence ve 5-6saat uyanık kalamaz gibi.
Sizler tek uykuya geçişi nasıl yaptınız bebeğiniz nasıl sinyaller verdi.