Benim kızım da öyle 1 yaş 7 aylık yemek yedirmek o kadar zordu ki emzirmeyi bıraktım şimdi eskisine göre bir tık daha iyi yiyor acikiyor mecburluktan yiyor kilo almaya başladı yavaştan önceden hiç almıyordu gerçekten zor bı durum sevmediği şeyleri zorlamıyorum birde zorla yedirince bu sefer sevdiği şeyleri de yemiyor inada dönüyor iş hanımefendinin keyfine göre yemek yapıyoruz😂