Kızlar 1 litre süte bir kibrit kutusu kadar peymiri ezdim koydum normal yoğurt mayalar gibi fırınıda 1 saat 50 derecede çalıştırıp kapattım içine koydum 5 saate yakın orda kaldı şimdi çıkardım baya yoğurt gibi mayalanmış yani katıydı kıvamı ama peynir altı suyu birikmemiş üstünde şimdi 12 saate kadar da dolapta tutup öyle süzdürme işlemi yapılan ama acaba olmamışmı peynir altı suyu çıkması şartmıydı tadı da çok tatlımsı yani güzeldi anlamadım 😒