seniyirimmisdafaa küçük kavanozlarda yaptığım için ben battaniyeyle yapmadım büyük kavanoz olsa yine dışarıda mayalandım. İlk yaptığım zaman sütü kaynatmaya başladığımda fırını 250 derecede açıyorum sütün altını kapatınca fırınıda kapatıyorum süt soğuyor o ara fırında ideal sıcaklığa geliyor mayalıyorum ağzı açık şekilde koyuyorum fırına mutfak serin olduğu için arada fırının içini açıp bakıyorum soğumuşsa yoğurt içindeyken 50 veya 100 derecede tekrar açıyorum 2-3 dakika tam 6 saatte istediğim kıvama geliyor sabaha kadarsa ağzı açık şekilde dolapta bekletiyorum su vermesin diye oldu bitti taş gibi oluyor