Bugün denemeye başladım saat sabah 10 buçuktan beri emmiyor 3,4 kere istedi ama ağzına sürmedi meme meme diye sayıklıyor smdi uykusu geldi çünkü uykusu gelince huzursuzlaştı yoksa bi sıkıntı yoktu pes etmemeliyim değil mi :( üzülüyorum da ama ikimizin iyiliği için 🥺 20 aylığız . Uykuya geçişi ne zaman düzelir çok zorluk çeker miyim