Zelih_a [silindi] bendede vardı ama 1 2 ay sonra hiç iyi gelmedi 7 8 ay sonra kontrole gittiğimde baya çok kaymış spiral maalesef ki
Merve_boylu rugus benim kızımda 2 yaşında hem çevre baskısı var ikinciyi yap diye hem eşim istiyor ama ben asla istemiyorum kızım çok zahmetli bebekti halen öyle o yüzden her şeyi sar baş yapamam şuan 🥲
zeyneplina462_ [silindi] bende Perşembe günü taktirdim kanamaniz varmi acaba ilk gün bişey yoktuda cuma günü ve bugün ara ara adet sancım oluyor 2_3 damla kan oluyor doktor size kaç gün sürer kanama demişmiydi ben sormayı unuttum da
[silindi] zeyneplina462_ ben zatn adetin 3 günü taktırdım kanaman artar dedi ama benim normal adetimde olduğu gibi azaldı kanamam yarın biter sanırım lekelenme olmassa