Kiidss Merhaba kızlar doğumdan 2.buçuk ay sonra adet oldum ama ondan sonra olmadım su an 7 günüm gecikti böyle olan var mı neden böyle oldu çok şişkin hissediyorum bakar mısınız lütfen
selinisii Kiidss aynı bende öyle kizm 4 bucuk aylik dogumdan sinra 1 kez oldum daha olmadım. Ve saçlarım filan çok dökülüyor ssnirim hormonlar dan kaynaklı.
ikiprensesbebiss Benimde bebiş 3 aylık olucak 40 dan biraz sonra 1 kere adet oldum şu an 11 gündür gecikmiş oldum test de yaptım negatif 😊
Kiidss Prensesannesi11- kızım 3 buçuk aylık 2 buçuk aylıkken bir defa oldum ondan sonra olmadım su an 8 günüm gecikti maalesef
selinisii 1civcivannesi ama benm uzun uzun sac dipleriminnarasi açıldı bilmiyorum bana normal gelmiyor ama gidicem diktora. Cildiyeye mi gtmek gerek dahiliyeyegittim ama.
elif2424 Ay aynı durum doğumdan 3 ay sonra oldum geçen ayın 13 üydü bugün olurum diye bekliyorum hala stresss resmen🥲🥲
BARTUMOM Kiidss benimde oğlum 4 buçuk aylık. 3 buçuk aylıkken adet ildum hatta çok uzun ve fazla kanamam oldu şuan 3 gün geçti daha olmadım. İlk oğlumda 8 aylıkken olmuştum sonra her ay geldi .