Kızlar ya saçımı sarıya boyadım yani ilkte değil markasıda palette. İki paket boyadım saçım biraz sık ve uzun olduğu için. Ama bu sefer çok kötü oldum ta öğlendi boyadım hala halsizim kokusu burnumda ve midem bulanıyor bu zehirlenme mi yaşayan var mı? Ya bide saçlarımı sarı yaptığım için dip geldikçe boyamam lazım yani her ay dip boyası yapmayı düşünüyorum bu çok zararlı olur mu