mihra1810 ben yaptirdim hepsini karar sizin.o kadar cok salginlar virusler varki bide bizim cevremizden 2 aile rotavirus gecirdi cocuklari hatta anneyede bulasti hastanede agir atlatiyorlar bende o yuzden yaptirdim acikcasi cunku cok disaridan gelenler var mikroplar var gene tercih sizin