Kızlar geçirdiğimiz süre yazıyor ya oraya baktım dün 65 dk olmuş. Ondan önceki günler 1.5-2 saat bile var. Kendime çok kızıyorum, oğlum uyudukça ya da babannesiyle oynarken alıyorum ama bunu bile istemiyorum. Nerden baksam 1 saatimde burda geçiyor. Koca zaman bir hiç. Kendini telefondan uzaklaştırabilen var mı. Nasıl bağımlı gibi olduysam elim sürekli gidiyor sonra almamaya çalışıyorum
Bilmeyenler için
Ayarlara girin orada Geçirilen süre yazıyor