efeninannesiyimben Hanımlar bebeğim 52 günlük 40ımin son gününe kadar kanamam devam etti sonra kesildi şimdi tekrar adet görüyorum normal midir emziriyorum da
sek_kahve efeninannesiyimben o lohusa kanaması ayrı regl ayrı, tekrar adet görüyorum demişsiniz ya onun için dedim. Regl görmeye başlamışsınız yani artık. Normal tabiki. Emzirseniz de regl görebilirsiniz