yirmiikikasim23 23Erkncikus tekerlek gibi donen seylere takintisi varmi oncelikle o ve goz kontagi kuruyormu ona dikkat etmelisin yegenimki oyle anlasilmisti. Birde ayakucunda yurumesi.
Nikita 23Erkncikus Al kardeşim şuursuzun teki gelip sana artistlik yapmadan ben sana yazayım. [https://mutluresim.com/images/2024/01/12/njKfyi.jpg](https://)
23Erkncikus 9 20 günlük sürekli kendini sallıyor yastıktan tutatak beşikte felan camasir makinesini seyretmeyi seviyor. Ellerini hareket yaptırıyor
sek_kahve 23Erkncikus aslında teşhis koymak için erken bir dönemde o yüzden siz takip edin kendinizi paranoyaya kaptırmadan. Çünkü şuan özel eğitim de alamaz yani. 1 yaşına gelince çocuk doktoruna gittiğiniz vakit endişelerinizi söyleyip gelişim testi yaptırmak istediğinizi söyleyin. Çıkan sonuca göre hareket edersiniz. Bu süreçte eğer tv, telefon falan görüyorsa engelleyin, izlemesin hiçbir şekilde.
atlasayaz 23Erkncikus canım benimki de oyleydi çocuklar seviyor öyle şeyleri şimdi olgun 3 yaşında bı sıkıntımız yok
23Erkncikus sek_kahve evet bazen qciyorum isim olduğumda izliyor ne zaman görse zaten izliyor dikkatini çekiyor sürekli bakıyor
dilara_0 Hanımlar bende tedirginim bu konuda ya oğlum 1 yaş 20 günlük neredeyse. Eline alıp da yediği bir şey yok çok seçici çoğu şeyi yediğini görmedim zorlasam bu sefer çocuk titsinecek e hep aynı şey de yediremem o zaman da titsiniyor çünkü. Hiç alkış yapması, kendi başına çaba sarf etmesi hiç bir şeyi neredeyse yok diyebilirim. Cagirdigimiz zaman adı ile tek tük canı isterse bakıyor yoksa yok. Bizi hiç dinlemez sanki anlamıyor gibi ne bileyim bende annemde bazen tedirginiz lakin sonra kendi kendimizi rahatlatmak için bilerek yapmıyor bilerek bu şekil davranıyor biliyor da işine gelmiyor diyoruz ama ciddi anlamda korkmuyor da değilim. Hamileliğim hep bı sorunlu geçti tartışma can sıkıntısı ağlama kv ile bir oturur her sıkıntıyı o cikartırdı bebeğimin karnımdaki 7 gram kilosu düştü son haftalarimda bunlara da bağlıyorum bu yüzden korkuyorum…
sek_kahve dilara_0 otizmden korkmayın hanımefendi, korku önlem almanızı engelleyebilir. Siz de gelişim testine sokun çocuğunuzu, riskli olabilir geldi. Eline bir şey alıp yemez demişsiniz, duyu hassasiyeti olabilir. Ergoterapi ile çözülür o da
isc yirmiikikasim23 merhaba otizm belirtisi ararken bu yorumu gördüm.Benim oğlum da 10 buçuk aylık ve arabaları sürekli ters çevirip tekerleklerini çeviriyor,parmak ucunda yürüme de var yürüme arkadaşıyla.Çamaşır makinesi izliyor ve sıkma sesinde kafasını sağa sola sallıyor.Arada kulaklarını kapatıyor korktum açıkçası evham yapmışımdır umarım
23Erkncikus Nikita teşekkür ederim sadece buradaki hareketlerden kendini sallıyor beşiği çıkıp onu oyun ediyor diye düşünüyorum bide emeklerken poposunu sallıyor sürekli bir yere sabit durup başka hiç biri yok diğerleri çok sukur
dilara_0 sek_kahve korku değil de hani ne yapacağım nasıl bir yol cizecegim çünkü 2. Ye sürpriz şekilde hamile kaldım daha çok yeni 8 hafta bitecek. Evet yemesi hiç yok eline alıp da 9 aylıkken alt iki dişi vardı istemsiz kendisi taze biber alıp ısırdı bir onu bilirm başka da hiç bı şey almadı elle tutulup kendisinin sevdiği bir yiyeceği yiyebilmesi için kendi eline de veriyoruz elini kaldırıp ağzına götürüyoruz lakin istemiyor öyle biz yedirince yiyor yemek istiyor. Duyarlılığınız için teşekkür ederim randevu alıp götüreyim hemen…☺️
sek_kahve dilara_0 evet anlıyorum sizi neden korkmayın dedim çünkü kelimelerin gücü vardır gerçekten… Yeni bebeğiniz de hayırlı olsun, bu güzel bir haber kesinlikle :) rica ederim ne demek
esrayusuf46 dilara_0 bizimki de 12 aya girecek almıyor genetik bir hastalığından duyu eksikliğinden kaynaklanabiliyor
Ygtoglm-- isc ya korkutmak istemem ama hafiften belirtiler var gibi. Çünkü belirgin özellikler ismine seslendiğinizde bakmama ve parmak ucunda yürüme . İnş yoktur ama mutlaka bi doktora götürün geç olmadan .
yirmiikikasim23 isc yani 10 aylik cok kucuk doktor teshis koyamaz siz elinizden geldigince ekrandan uzak tutun.Uzulmeni istemiyorum ama belirtiler o yonde. Insallah ben sacmaliyorumdur.
dilara_0 esrayusuf46 bilmiyorum ya kendisi alıp yemesi yok, adını seslenince işine gelirse bakiyor yoksa hiç bakmaz. Konuşmaya çalışıyor daha yeni çat pat. Anlıyor ama karşılığını vermiyor. Dur kelimesinde bile sinirlenince gülerek kendisini toplamaya çalışır. Sebebini anlayamıyorum.az bı sure geçsin doktora götürmeyi düşünüyorum yine de. İnşallah bir şey yoktur tedbir amaçlı herşey. İnşallah dediğiniz gibidir 🥰