Birprenscik Kızlar hayırlı cumalar🤲 evlerinde parke olanlar Vileda suyuna ne koyuyorsunuz? İki 3 günde bir dip köşe yapsam da hiç silinmemiş gibi tozlaniyor🤷 ne önerirsiniz?
CaninannesiCemre Birprenscik Arap sabunu çok güzel ama kaymaya sebep oluyor..Beyaz sabun var tampanın onu kullanıyorum ben .Bir de azıcık sirke dökerim içine
Busegr Birprenscik ay çok güldüm aynen sıcak su 😂ama kettle de falan ısıtmican bayağı ocakta kaynayacak o su 😂 böyle gıcır gıcır olsun dersen onada tarifim var ama beben evde yokken yapılıyor çamaşır suyu beyaz sabun karbonat beyaz sirke 😂👌🏻
feyzas PamukPrensesannesii valla dysonla tüm tozları görerek süpürdüğüm için pek silme ihtiyacı duymuyorum ben. Ama yazın her gün silerim cam kapı açık olduğu için. Kışın da 10 günde bir anca silerim
Birprenscik CaninannesiCemre kuruyunca üstüne halı seriyorum sirke ve beyaz sabun kullanıyorum ama yetmiyor arap sabununu denicem
Asya3870 Birprenscik ben beyaz sirke ve birazda çamaşır suyu koyuyorum. Camida üstten biraz açıyorum süpürüyüm siliyim demeye Tertemiz oluyor hemende kuruyor zaten 🤗
Busegr Birprenscik oooo süper o zaman vur deterjanı gitsin buhar makineside kullanıyorum ama kaynar su gibi hiçbiri yapmıyor viledayla yap hatta ben elimle çitiliyordum öncedende kaynar suya geçince bıraktım vileda kovalarınında şu kirli suyu temiz suya karıştırmayanları varya o çok güzel oluyor
Busegr Birprenscik duvar temizliğinde iyi de yer temizliğinde sevmiyorum ben onu dediğim gibi yaparsan farkı gözle görünür oluyor ama ona eminim ☺️
haydii Birprenscik ılık su öneririm sıcak su parkelere iyi gelmez. Güzel bir marka arap sabunu ile silin çok koymaya gerek yok birde bu asperox beyaz sabun var ya dönüşümlü kullanıyorum mis