Kızlar 4 ay 25 günlük bebeğim var. Saat 11 civarı vücut ısısı sıcak geldi ölçtüğümde 37.8 çıktı üzerini çıkardım bekledim 15 dakika sonra falan sağ koltuk altı 38.1, sol koltuk altı 37.7ydi. 38i görünce calpol verdim çıplak şekilde bekledim. Şuan 36.4-37.4 arası değişiyor.
Herhangi bir huzursuzluk, burun tıkanıklığı, öksürük, hırıltı, hapşurması vs yok. 4. Ay kontrolünde doktor damakların sertleşmeye başladığını söylemişti hani hiç bir sebep yokken vücut ısısı neden yükselebilir? Diş çıkarma buna sebep olabilir mi? (Ev ısısı 24 derece)