TugcenurLina evlendigimden beri 3 yıldır fairy kullanıyordum malum İsrail malı bende artık istemedim kullanmak finish de onların dedim pril alayım o bizimdir… Aldım sonra öğrendim ki pril bile onların bu da bitince ne kullanacağımı bende bilmiyorum 😑 (bu arada pril de çok güzelmis çok güzel temizliyor memnun kaldım ama….)