Kızlar bebeğim 7 aylık emzirip ek gıda veriyorum kilosu normal ama huysuz gün içinde eşim de sütün yetmiyordur belki mama verelim öylr olunca sakinleşiyor diyor ben ise emziriyorum neden mama veriyim diyorum bilmiyorum ne yapsam bilemedim ağlarken emzirince sakinleşiyor sonra 15 20 dk sonra huysuzlanıyor