sek_kahve ya doğumdan sonra bende travma kaldı gidemiyorum zaten normalde kadın doğuma hele ki alttan asla istemiyorum normal ultrasonda da gözükebilir sanırım değil mi? Bir de aşırı regl ağrısı çekiyorum kalbime kadar saplanıyor resmen ağrısı bir nevi bu yüzdende adetliyken gitmek istiyorum aslında