Tugcecakir MErhaba anneler spiral taktırmak ıstıyorum aile yaşam merkezlerı varmış öyle duydum sızler nasıl taktırdınız yada devlet hastanesınde nasıl takılıyor bılgı verirmisiniz
Neslimmmmm Tugcecakir 1 hafta oluyor taktıralı doktor muayne ediyor sonra takan kişiye yolluyor 5 dklık bi işlemle bitiyor
sek_kahve Tugcecakir 3 sene oldu taktıralı gerçi ama ben sağlık ocağında taktırmıştım. Aile hekimimizin hemşiresi olan abla benim için ayırmıştı müsait vaktinde gel takayım demişti. Kayseri’deydi
Hep-sevgiden Tugcecakir ben iki defada aile planlama merkezinde taktiridim ama komşum eczaneden alıp devlet hastanesinde doktora taktirdi
serifelm sek_kahve evet Kayseri’de ablam da hep sağlık ocağında taktırdı ama orda da artık takmıyorlarmış
Batuhaannn Ben kol altı spiral taktırdım 5 ay oldu nerdeyse. 40ım çıktıktan sonra doktoruma kontrole gittiğimde iki dakka da takmıştı.
Aren2023 serifelm yani çok ciddi pahalı değil bence çünkü 3 sene kotuyuculuğu var spiral gibi kayma riski yok ve daha koruyucu bende 5 ay önce taktırdım