elizayliz Kızım 2 bucuk aylık anne sütü + aptamil mama olarak besleniyor sütüm az doymuyor. Kilo alımı biraz yavaş acaba sma mama nasıl daha doyurucu mu kılo aldırır mı kullananlar yardımcı olabilir mi bebeğim şuan 5 kilo 3200 doğmuştu
BENOYLEUYGUNGORDUMM elizayliz sma comfort kullanıyoruz doğduğu günden beri kilo alımı iyi gayet memnunuz