Kızlar sorularda bişey yok gayet normal ama ardından gelen yorumlar kötü. Yoksa herkes birbirine sorabilir gayet bunları. Normal sormayada insan çekiniyo yani. Yoksa ne konuşcak Doğum yapmış birinin yanında insanlar. Sormasada ilgisiz olunuyo😊 ardından üzücü yorumlar gelmeden gayet normal olası sorular