Annekizz Kızlar 3 yaşında kızım var daha doğrusu 2 şubatta 3 olucak. Takip ediyorum hemen hemen 10 gündür öğlen uykusuna yatarken direniyor yok yani zorla uyutuyorum. Dün hiç uyutmadım ve saat 5de koltukta tv izlerken uyuya kaldı. E böyle olunca gece uyuması saat 11i geçti. Sabah 8-9 arası kalkardı 1-2 gibide uyurdu öğlen yani son 10 gündür zorla uyutuyorum. 4-5. Gündür 9-10 u geçiyor kalktığı öğlen uykusuna 3de götürüyorum ama yine uyumuyor hele bugün tamamen inatlaşıyor tam yarım saat 45 dakikadır odasında yatağında ağlıyor oturuyor yatmıyoda. Yani napıcam bilmiyorum kessem kesememde yani akşama doğru bayılıyo koltukta napıcam ben
Deryaaaaaderya Annekizz 22 ocakta 3 yaşında olacak 1 haftadır kestik Oh çok iyi oldu 8 de uyuyor sabah 9 gibi kalkıyor
kubr_pak Annekizz Benim kızım 32 aylık, hemen hemen 1 aydır bıraktık öğle uykusunu, uyumak istemiyordu çünkü bende zorlamadım, bazen uykusu gelince gidip odasına yatıp kendi uyuyor 40-45 dakika kadar
Liliyy Annekizz 26 aylık durum aynı 9bucuk 10da kalkıo öğlen 3 te bazen uyuyo bazen direniyor bugn uyumadı mesela bide babası evde olunca daha Bi zor oluyo akşamda 9da zor bela uyudu yani bide herşeye sinirleniyo ağlıo zor..
2baby1mommyy Uykuyu bırakınca zamansiz uyuyorlar ilk zamanlar,sonradan o da düzeliyor merak etmeyin. Benim kızım 2.5 yaşında bırakmıştı.
Annekizz 2baby1mommyy Ay ne biliyim ya çevrem hep erken diyor napıcam bilmiyorum bıraksam bi dert bırakmasam bi dert
2baby1mommyy Annekizz Siz öyle diyenlere bakmayın,ihtiyaci olmayan çocuk uyumuyor. Uyku saatleri de cok düzenli oluyor. Benim kızlarım en gec 9- 9.30 gibi uyur,sabah da 8 de uyanirlar,hic uyanmazlar.
kubr_pak Annekizz 10nda uyuması normal bence, bizde 9.30 gibi banyoya giriyoruz çıkıyoruz yatıyoruz, 10.15 gibi dalmış oluyor
Annekizz Liliyy Bizde aynıyız valla 9da yatırdım uyuması 10u buldu yani bütün gün uyumadın zaten daha ne direniyosun 😁
Alerjikrinit Annekizz 10 da uyuması nırmal değil mi benim oğlum 2 yaşına girecek 11 i buluyor uyuması öğle uykusunu 2 saat uyuyor kıssltsam dahi en fazla 10 da uyur. Ki sabah 7 buçukta uyanıyor
Peripellaa Biz hala uyutamadik Allah aşkına bu çocukları.nasil erken uyutulur.biri bişey söylesin eşim delirdi resmen ikiside uyumadı hala
Annekizz Alerjikrinit ne biliyim benim kızım uykuyu severdi o yüzden bu haline şaşırıyorum 9da uyutma amacım bütün gün uyumadığı için
Bebegimm1 Annekizz cocugunuzu takıp edin kendisi ne kadar uyucagına karar veriyor gündüz uykusunu biz 2 yaşına girmeden bıraktık çnkü ihtiyacı yoktu eğer uyursa ki zaten uyumuyordu uyudu diyelim akşam uykusu sarkıyordu sabah 9 da uyanır akşam 9 da uyur gündüz yemek ye dışarı çık eve gelince oyun oyna banyo yaptır derken uykuya yer kalmıyor